ForumHero-san and Former General-san discussion

E19418efd5cf90129f366e240e5156b3
joined Sep 12, 2014

When the leader of your evil organization is just a huge chuuni.

Screen%20shot%202017-12-10%20at%208.19.31%20pm
joined Dec 26, 2013

Honey reminds me of a love child between Angewomon and Kamen Rider.

Now that you mention it, she does! And here I was thinking that she was just a nicer looking spawn of that one female spider-like kaijin who also used vines in KR

Lmao you right she actually does look like the vine chick.

006
joined Jan 26, 2017

Honey Trap is a lesbian mess, I love her

joined Feb 20, 2016

This manga is going to be big, I can feel it. Hopefully the anime adaptation comes out before 2021.

joined Apr 12, 2015

This is lit lol. Where can I request 100 chapters of Honey Trap-san being hopelessly gay?

Eivhbyw
joined Aug 26, 2018

This scenario isn't new in itself and usually used in much worse kinds of works , but what makes it work here is how pure Honey Trap is and how incompetent Master X turned out to be.
I always like evil overlords that are in reality just goofy and putting on a tough act lol

last edited at Nov 21, 2018 9:21AM

29216120_985796631584578_7844572378056777434_n
joined Nov 5, 2017

A bit fast paced imo but still entertaining

Untitled-1
joined Nov 14, 2016

Now this is something completely different.

Tron-legacy
joined Dec 11, 2017

FANTASTIC.

C21km3f(1)
joined Jun 6, 2017

"Kiddddsss that's how I met your mother.

joined Aug 17, 2017

I love thisssss

Fb_img_1519730104292
joined Sep 16, 2017

This manga went from 0% to 100%

Img_20180401_104003
joined Nov 26, 2017

interesting. cant wait for more

Utenaanthy01
joined Aug 4, 2018

Rather than talking about all the things I liked in this story, I'm gonna complain about the one thing I didn't like:

Hero-san showed absolutely no reaction to Onnakanbu-san's naked body. >_<

OH, COME ON!!!

What's your problem, Hayate? An amazingly beautiful woman like Honey is in your bed, naked, blushing and flustered, and you don't get even a little bit excited!?

Honey-san, you have your work cut out for yourself with this idiot. It's gonna be very hard...

Healing-punchiiiii
joined Jan 21, 2016

Lmao now this is different! Thanks for translating it~!

A81
joined Sep 14, 2014

Damn strong start, big fan so far

It was such a strong and concise start. We get blushing on their first encounter, rescuing and taking back to their home, bandaged up scene, holding down on bed scene, offer to live together, and then you get office worker clothes, introduction to their real names, and then a sworn alliance? They're practically married while we also get to see Honey act all flustered while she tries to profess her love to Hayate. Here's to another 100 chapters and not an early cancelation!

Whatisthisfarce
joined Jan 23, 2016

Rather than talking about all the things I liked in this story, I'm gonna complain about the one thing I didn't like:

Hero-san showed absolutely no reaction to Onnakanbu-san's naked body. >_<

OH, COME ON!!!

What's your problem, Hayate? An amazingly beautiful woman like Honey is in your bed, naked, blushing and flustered, and you don't get even a little bit excited!?

Honey-san, you have your work cut out for yourself with this idiot. It's gonna be very hard...

I'd assume it's one of those "situation reducing the percieved lewdness" things. Like it's not really sexy when you're figure drawing a nude model you're just more focused on trying to get the pose and everything. If she's more focused on "this person is injured" she's not likely to focus on the fact there's a mostly naked girl that's super flustered in her bed.

Nezchan Moderator
Meiling%20bun%20150px
joined Jun 28, 2012

I'm just really hoping that the curse of Comedy doesn't apply, and we actually get some Romance in the series.

My fear is that Hero-san will remain oblivious, even when Honey-chan makes undoubtedly clumsy moves on her.

Villian%20san%2050per
joined Sep 4, 2018

OMG OMG I love it . . . long time since I read something pretty interesting like this one >u<

Yuu
joined Mar 28, 2015
Etult87ueaawqbz_%20(2)
joined Oct 15, 2016

Damn, this is exactly what i wanted to see in a yuri story. A lesbian Kamen Rider. I hope it doesn't get cancelled midway like other semi-action-y yuris tend to do.

last edited at Nov 21, 2018 12:06PM

Fb99a412e56031b0a8f5568f284d39f1435bb314_hq
joined Nov 19, 2017

SIGN ME THE FUUUUUUH UP !

1
joined Apr 12, 2014

I love this?????

Screen%20shot%202017-11-22%20at%201.04.04%20pm
joined Nov 18, 2017

First I was getting Mage and Demon Queen vibes, then I got Kamen Rider vibes, now I'm just curious.

Cglishmini
joined Apr 12, 2018

Reminds me of Kamen Rider, interested to see where this goes!

To reply you must either login or sign up.