ForumSnow & Sunflower discussion

joined Aug 1, 2011

Cute, but the text is a bit disjointed.

Miki_closeup
joined Mar 20, 2014

Human albinos have light blue or gray eyes, not red.

nyaha.fuckingha
joined Jun 13, 2016

Yaaaaaayyyyy it's finally hereee

Artworks-000165609848-75gqpp-t500x500
joined Aug 1, 2015

They can have red eyes. It just depends on the person, I think

Img-20190201-wa0005
joined Sep 21, 2015

Why japanese names? Well they are easier to remember than Fah or Sea

last edited at Jul 3, 2016 11:13AM

O%20tyebye
joined Feb 15, 2016

Human albinos have light blue or gray eyes, not red.

Don't tell it to Dan Brown. Or actually, do tell him. Not a huge fan of his works anyway. Also, AFAIK albinos have a rather poor eye sight.
I wish that the author would stick with making her eyes red all the time, it adds a nice effect like that ribbon manga.

joined Mar 26, 2014

I look forward to more as long as it doesn't end up like Lily Love ... I quit reading because of the stupid drama like tell the bitch ex girlfriend to beat it DAMN not that hard.

I_whosonline
joined Oct 18, 2015

That's long way to go after I see the original.

Alextasha Uploader
Crystal3
Three Musqueerteers
joined Sep 25, 2013

Why japanese names? Well they are easier to remember than Fah or Sea

Because action takes place in Japan :) even if author is Thai :)

American_virgin
joined May 25, 2014

FYI- human albinos can have somewhat pink/red appearing eyes: http://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/albinism/basics/symptoms/con-20029935

Fennec
joined May 28, 2012

I don't know if this is intentional, but "Hima" is snow in Thai language.

last edited at Jul 3, 2016 11:56AM

Capture
joined Mar 12, 2014

I hope the albinism here won't turn into a gimmick.

%d0%a1%d0%bd%d0%b8%d0%bc%d0%be%d0%ba
joined Nov 10, 2013

Meh, red eyes.

Ss%20(2015-08-13%20at%2011.16.07)
joined Jul 3, 2015

As a manga character, nobody would ever think you have albinism unless you explicitly mention it...

0d9c1f8da5c68f44be466e7fdf34f353
joined Jan 13, 2015

so nobody noticed that its shirayuki hime and not shiroyuki hime.
looks still interesting.

joined Aug 1, 2011

I look forward to more as long as it doesn't end up like Lily Love ... I quit reading because of the stupid drama like tell the bitch ex girlfriend to beat it DAMN not that hard.

Huh? But the ex-girlfriend thing didn't have that much unnecessary drama and was resolved relatively quickly.

033
joined Sep 11, 2014

I look forward to more as long as it doesn't end up like Lily Love ... I quit reading because of the stupid drama like tell the bitch ex girlfriend to beat it DAMN not that hard.

Huh? But the ex-girlfriend thing didn't have that much unnecessary drama and was resolved relatively quickly.

If anything, the ex deepens their (the main pairing's) bond instead of the opposite. I think

Alextasha Uploader
Crystal3
Three Musqueerteers
joined Sep 25, 2013

so nobody noticed that its shirayuki hime and not shiroyuki hime.

Thx, updated

17c0a271ae25cafa202adb0a6dae372d
joined Mar 8, 2014

'-' brown hair she says...

Sakamoto%20nichijou%20tissues-min
joined Jan 20, 2016

'-' brown hair she says...

I was questioning that. I thought my screen settings were messed up because it look more like blond to me.

Img_20160415_204841
joined Aug 24, 2015

'-' brown hair she says...

preeeeeeetty sure its bonde amirite

Img_20160415_204841
joined Aug 24, 2015

their birthdays almost seemed a little bit... planned dont you think?
almost obvious kind of way... i dunno why their birthdays kinda bothered me but meh.

last edited at Jul 3, 2016 1:29PM

PhantomGoddess
Image
joined Sep 21, 2014

Yay!! I was hoping this would start on here

Bunnythor_full_small
joined May 17, 2015

their birthdays almost seemed a little bit... planned dont you think?
almost obvious kind of way... i dunno why their birthdays kinda bothered me but meh.

I'm not sure of the numerical slash historical meaning of 7/7, but seeing the other one's birthday I immediately thought "White Christmas".

Yuu
joined Mar 28, 2015

I think the author just made her albinos for the "cool" factor. So she stands out.

I doubt she will have the health problems albinos usually have.

To reply you must either login or sign up.