Forum › Lovely Mental Illness Distortion discussion

joined Oct 27, 2018

What a nasty little manga

Kat%202
joined Mar 6, 2012

eeeewww....
At least give us a part 2 where she finds out. slaps her into space, then leaves her for good

Mostly%20sunny
joined Oct 26, 2016

Omega Oof

56f3860d-5792-4d1d-a6e2-6a880f89d9e0
joined May 2, 2020

...I’m gonna go find some fluff now...

joined Feb 24, 2019

I knew the twist from the start, but I was hoping for something better from this artist. At least give us the double twist where they're both actually cheating so that only terrible people are getting hurt!

1448607546000
joined Jan 22, 2015

The cries for moral justification amuse me.

Fb53fe34d432b0bb93d8e4aa74d71e46
joined Apr 1, 2018

I was literally grinning due to all the fluff then I got to the part where she was an asshole all along and now I'm filled with rage.

Download%20(11)
joined Jan 27, 2016

I want to actually stab her until she looks like Swiss cheese

Gothic_Catalyst
14883450_345545539125601_1739065670976333342_o
joined Jun 20, 2015

What the f***. You should warn someone there is going to be cheating.

joined May 17, 2019

I want a part 2 where Masaki finds out about Mihiru's cheating and manipulative ass so she can drop her.

Ewe
joined Jan 22, 2017

"She always works late, we are safe lol"

Yeah, no. I don't need a chapter 2 to know how this will end sooner or later.

Cv7t70_vyaagwe3
joined Nov 19, 2017

Mental illness? Being a bitch isn't a mental illness.

Ektzupnxsaihbgy
joined Aug 19, 2019

Oh boyyy, I hate those types of people the most, I've never understood, what does one even get out of cheating? If you don't wanna fuck the same person all the time then you shouldn't be with someone in the first place and stick to FWB, or if you feel like they're not giving enough then sit down and have a talk with them like an adult would, even if you don't love them anymore, cheating is just dumb lol, it causes too many problems and someone is bound to get hurt either way, shoulda really added the Cheating tag in there, I guess it adds to the drama though...but still come on.

Ektzupnxsaihbgy
joined Aug 19, 2019

...I’m gonna go find some fluff now...

Gonna take a big dose of it too!!

Mask
joined Jan 6, 2015

Well fuck, I should have read the comments first, would have spared me from reading this garbage.

Nom
joined Mar 19, 2019

cheating and ntr are just the worst things. I hate this so much and it remind me something that makes me wonder if peoples who suspect you for cheating are the one who actually are, that's just too similar to where I come from.

ps: sorry for my bad english that's not my native language

last edited at Jun 13, 2020 7:53PM

1a1
joined Apr 17, 2015

What the hell Mihiro???? ._.

joined Feb 22, 2018

So that's what manipulative Borderline looks like! A lot more Machiavellian than I would have imagined. I suspect the author has firsthand experience with someone with BPD.

New
joined Aug 4, 2016

That happened.

Kinda wish it hadn't, though.

Ayuyu
joined Dec 20, 2016

No surprise here, knowing the Anthology.

Love it, more please~ XD

cakeEnthusiast
Capture
joined Mar 2, 2019

I knew the twist from the start, but I was hoping for something better from this artist. At least give us the double twist where they're both actually cheating so that only terrible people are getting hurt!

I really really thought it was going to be both of them cheating.

Cindy%20small%20gs
joined Oct 20, 2017

Lovely Mental Illness Distortion

Lovely Mental Illness Distortion

Images
joined Apr 1, 2018

Holy shit no waaaaaaaaaaaay

F5c7583ac1bab102cf37659fe9cdfb9e
joined Oct 9, 2019

U bitch.

Hotyangicon3
joined Jun 6, 2013

It's funny how the people who accuse someone of something are doing that themselves... Wait funny? I mean freaking messed up.

To reply you must either login or sign up.