Forum › Twisted Girl x Twisted Girl discussion

schuyguy Uploader
Imura%20ei%20music%20concert%20face
Yuri Project
joined Jul 14, 2016

What a lovely story. Always nice to see two people who suit each other so well.

FriedBreadfast
Weh
joined Nov 20, 2016

ahhh hatefucks.... good stuff.....

252
joined Jul 18, 2013

I have to agree, they suit each other very well. Not even mad lol, glad I chose to read this.
+1 for me!

Yuu
joined Mar 28, 2015

That was great actually.

2641afdd-9dc4-4327-a1c3-a5b558c33522
joined Mar 12, 2014

Oh wow that was some hot shit

Captureefef
joined Mar 16, 2018

Boy, this looks like the start of a beautiful friendship.

1369458720095
joined Oct 15, 2014

you know, this could easily be resolved.

Like 99% of all manga drama. If they just talked about it :p

Not just in manga unfortunately this also happen in reality..

mei is waifu
Ds6osxcvsaabln5
joined Dec 13, 2017

I don't know about you, but this is going in my favorites list.

19642653_1951141231771763_2417375312714862391_n
joined Aug 5, 2017

This was pretty damn good I mean wow that's new

Screenshot_2016-12-27-13-58-01-1
joined Mar 23, 2014

I expected way worse from the title so I'm happy with this

Kuroneko1900
Fb_img_1505910576160
joined Jan 8, 2016

More of this please and thank you very much!!!!

Fb_img_1479131434796
joined Oct 6, 2014

Oooh this was so good. The kind of messed up relationship you'd see on shows like Empire and Dynasty. I'm into it. Hot damn. I demand more.

Oneeigh-chan
3440214
joined Feb 1, 2018

Love their dynamic!

Your_hair_has_gotten_longer_by_folksneedheroes-d5l5v69
joined Apr 23, 2015

That was pretty good even though it kinda of resembles love/hate which I really don't like. Though I don't know if they are quite that all the time. But the art is great!

Doctoraaaaaa
joined Apr 14, 2015

the guys getting confused when the girls go missing lol
I guess the foreplay is working tho

joined Feb 18, 2015

you know, this could easily be resolved.

Like 99% of all manga drama. If they just talked about it :p

Not just in manga unfortunately this also happen in reality..

Exactly! People always complain about how "If they would just talk to each other there would be no drama" in manga and other forms of media, but the stories are like that for a reason! If PEOPLE communicated with each other effectively, there would be fewer bad relationships, a lower divorce rate (because fewer people would get married to the wrong person more often than talking to their spouse would save their relationship, though there's a significant number of those as well), and all kinds of personal drama that wouldn't occur. People generally SUCK at communicating with each other and, surprise, surprise, art imitates life!

As for this one, I don't know that they really need to talk about anything. I think they both get off on seeing each other being hit on by guys, but knowing the guys aren't going to get anywhere with their girl. It's a rush... a turn on... as the title says, a "twisted" fetish of sorts. They're probably quite happy. They guys are totally clueless, mind you...

Images-1
joined Oct 5, 2013

you know, this could easily be resolved.

Like 99% of all manga drama. If they just talked about it :p

yeeeaah... Idt they need to talk about anything guys. Actions speak louder than words ;D they're both just a bit twisted. At least, i think they are. What is it that makes me assume that... Lol. ...I swear, some people have such a hard time understanding any manga that's more complicated than two schoolgirls confessing to each other lol

%e3%83%81%e3%83%83%e3%83%86%e3%82%a3
joined May 10, 2015

Jealousy is good!

Tron-legacy
joined Dec 11, 2017

you know, this could easily be resolved.

Like 99% of all manga drama. If they just talked about it :p

yeeeaah... Idt they need to talk about anything guys. Actions speak louder than words ;D they're both just a bit twisted. At least, i think they are. What is it that makes me assume that... Lol. ...I swear, some people have such a hard time understanding any manga that's more complicated than two schoolgirls confessing to each other lol

Yeah, I think I agree. I'm pretty sure there aren't any miscommunications here. They both know exactly what they're doing when they flirt with guys, they know the effect it has on the other and they get off on the game of it, riling each other up to see who cracks first. I feel a little sorry for the guys being intentionally teased and led on, but the girls' relationship is fine.

Tron-legacy
joined Dec 11, 2017

Boy, this looks like the start of a beautiful friendship.

Just gals being pals!

last edited at May 3, 2018 1:29PM

YuriIsBeauty
Yurigoggles
joined Jun 29, 2016

That's strangely satisfying to read.. after jealousy comes yuri :D

Bort
joined Aug 3, 2015

Damn that was hot as all bother. Would not mind more... a lot more.

7559b8a9-a380-4c4d-84c0-67d9a337a5d3
joined Jan 30, 2013

just remember ladies and gentleman, never do this crap in real life lol. Workplace romance never end well.

last edited at May 3, 2018 7:07PM

Sshot-8
joined Oct 25, 2011

This just seems like a very secure relationship with a d/s kink. Like, I'm being a bad girl, where's my punishment already.

Homura E.N.D
Img_20191208_235120
joined Nov 14, 2015

You know this TWO COULD HAVE THE BEST ANGRY SEX OF ALL TIME!!!

To reply you must either login or sign up.