Forum › Posts by FriedBreadfast

FriedBreadfast
SHY discussion 22 Nov 03:28
Weh
joined Nov 20, 2016

hmmm this chapter really made me realize how much I like the artstyle... Theres something about it and how they draw hands... nice...

FriedBreadfast
SHY discussion 09 Sep 03:06
Weh
joined Nov 20, 2016

i like how that little wikipedia page thing on bowie looks like it was from a discord thumbnail of it.....
but I wonder if shy is going to be pressured into being as open with her identity as mr wonder there. with her whole thing being that shes shy, i suppose that could be her next hurdle, though idk if this is going to get deep into whether the public has the right to demand all aspects of someone like thats identity.... but i also hope those two girls kiss at some point. (though I also wonder if shy is going to go down the route of "she idolizes Shy and not me as a person but i love her :/ trope. Not a bad thing but i wonder)

FriedBreadfast
Yukino Plan discussion 02 Sep 03:05
Weh
joined Nov 20, 2016

I'm in love with her weird unchanging face and how shes so blunt in her retorts its refreshing. though you gotta wonder if like. anyone thinks shes weird or something cuz of it

FriedBreadfast
Weh
joined Nov 20, 2016

Oh no that was hella cute....
I'm glad shes opening up but also??? You think shes gonna become a marine biologist or something??? Wanna see that career path thing...

FriedBreadfast
Weh
joined Nov 20, 2016

Friendship Yuri? I see, it's Not Lizard.

You almost fucking killed me sjxnjzjxnc

FriedBreadfast
Weh
joined Nov 20, 2016

This really feels good. It's kind of bittersweet for Sayaka but also not at all. Fuckin love it

FriedBreadfast
Lily Marble discussion 02 Feb 17:26
Weh
joined Nov 20, 2016

Oh the new manager is a Type and that type might be mine,,,,,,,

FriedBreadfast
Weh
joined Nov 20, 2016

HELL YES

FriedBreadfast
Weh
joined Nov 20, 2016

Nicotori just rolls off the tongue nice.
But yeah!!! I'm hyped to see the rest of the anthology!!!!

Weh
joined Nov 20, 2016

oof is that the nails of a pillow princess I see?

nah but really theres a lotta these delinquents around. Pretty great I spose.

FriedBreadfast
Image Comments 10 Nov 22:08
Weh
joined Nov 20, 2016
Ochakotoga

My favorite kind of ship, the one on crack....

FriedBreadfast
Weh
joined Nov 20, 2016

Gosh I just want poly here with the teachers and cousin....

FriedBreadfast
Weh
joined Nov 20, 2016

I gotta say I love moody melancholy stuff like this and that ending was Very Nice. I'm glad she lived.

FriedBreadfast
Collectors discussion 29 Oct 13:53
Weh
joined Nov 20, 2016

Whoa! Unexpected but not unwelcome.
Kinda missed these two

FriedBreadfast
Please discussion 26 Oct 00:19
Weh
joined Nov 20, 2016

I really like the art in both of their works, and they capture a feeling as if, at least in this one, they are disconnected from reality which is kind of cool. I'm excited to see more of their work.

FriedBreadfast
Weh
joined Nov 20, 2016

WHAT THE FUCK WAS THAT CUTENESS???
I feel like they've gone up a level in their relationship, it's nice that they feel like they've always had steady progress.

FriedBreadfast
Weh
joined Nov 20, 2016

Ah, that was nicely paced. Some of the panels elongated a moment which was real good to read....

FriedBreadfast
Image Comments 09 Oct 02:18
Weh
joined Nov 20, 2016
Dou-fycxgaeyuol-orig

Yeah, I think Ticcy is working with the girlfriends set of prompts. It's a pretty solid one, I think todays was floral girlfriends?

Weh
joined Nov 20, 2016

AH WOMEN WITH BULKY MUSCLES
THIS.... IS THIS HEAVEN???
Though really I'm suprised but very excited

FriedBreadfast
Weh
joined Nov 20, 2016

mmm yeah I gave up on drawing guys ages ago...

Though gotta say, she should just give up and draw yuri. Like work around your artists slump in a productive way, eh?

FriedBreadfast
Weh
joined Nov 20, 2016

nice, some painfully tasty angst. I can't wait to feel full despair.

FriedBreadfast
Weh
joined Nov 20, 2016

Ah older women.... nice....... I always wish that age gap would be more of this it's so good.

FriedBreadfast
Kiss×Ban discussion 09 Aug 04:21
Weh
joined Nov 20, 2016

Ruby is a big mood in this one

FriedBreadfast
Our Dia discussion 18 Jun 17:12
Weh
joined Nov 20, 2016

The moral: grumpy looking Dia is best

FriedBreadfast
Weh
joined Nov 20, 2016

a true power couple would be her and social anxiety.....
though more like a force of nature