Forum › Posts by bachou

Nep
joined Apr 28, 2016

lot of kisses tag ?

bachou
Mono-Eye discussion 02 Oct 00:42
Nep
joined Apr 28, 2016

500,000 yen for a ride...
take my body too.. i'll take 100,00 only

Nep
joined Apr 28, 2016

i hate double page

bachou
Amanchu! discussion 28 Sep 20:56
Nep
joined Apr 28, 2016

that school uniform looks uncomfortable...

Nep
joined Apr 28, 2016

this need an anime adaption

bachou
Nep
joined Apr 28, 2016

what the fuck is wrong with you people ??? i asked because i don't know
fine, im going to ask on another forum

bachou
Nep
joined Apr 28, 2016

what's a HET mean ?

Nep
joined Apr 28, 2016

that was lame
3/10

bachou
Cocytus discussion 19 Sep 03:55
Nep
joined Apr 28, 2016

i still don't understand a damn thing about the second part

bachou
Nep
joined Apr 28, 2016

????????

Nep
joined Apr 28, 2016

i don't know about this love live! serie...

You're not very convincing when you've commented on other Love Live! doujins before.

all i know about love live are it's an anime about idols and some characters name like maki or nico

last edited at Sep 17, 2016 1:24AM

Nep
joined Apr 28, 2016

i don't know about this love live! serie but a male who sounds "nyaa" is way too gay ._.
or do japanese males actually make that sound ???

last edited at Sep 16, 2016 7:10AM

Nep
joined Apr 28, 2016

omg wtf is wrong with the artist ??? The senpai girl from chapter 08 boobs look creepy. the shape doesnt make sense and look ridiculous

last edited at Sep 15, 2016 12:41AM

Nep
joined Apr 28, 2016

disgusting manga
disgusting art style
drop

Nep
joined Apr 28, 2016

shit manga
1/10
absolutely disgusting shit

Nep
joined Apr 28, 2016

remilia scared

bachou
Wicked Girl discussion 10 Sep 01:23
Nep
joined Apr 28, 2016

???
is this a good ending or bad ending ??? 2complicated4me

Nep
joined Apr 28, 2016

chap 1 is funny lolz

Nep
joined Apr 28, 2016

best release of the day

last edited at Sep 6, 2016 8:02AM

bachou
New Game discussion 04 Sep 23:53
Nep
joined Apr 28, 2016

this 4koma is shitty af, i dont understand why this shit got the anime while there are countless better 4komas out there

bachou
Cocytus discussion 02 Sep 07:19
Nep
joined Apr 28, 2016

so confused... but i guess the black hair girl is bisexual ? cuz she got an ex sex-boyfriend
i still dont know if she loves the other girl or not lol, 2complicated

last edited at Sep 2, 2016 7:20AM

Nep
joined Apr 28, 2016

lovely

Nep
joined Apr 28, 2016

that was fun

bachou
Kase-san discussion 23 Aug 20:49
Nep
joined Apr 28, 2016

lol that rose and weed panel...

Nep
joined Apr 28, 2016

didn't like this one, don't hate it either