Forum › Since I've Always Liked You, I Can Make You Crazy, Right? discussion

%e8%89%b2%e6%83%85%e7%9a%84%e5%87%9d%e8%a7%86
joined Apr 15, 2018

Poor Kohane... She gets betrayed by a percieved Friend, gets raped and loses her girlfriend all at the same time...

Though senpai avoiding Kohane because she got raped is kinda shitty too

What the fuck is Up with this, its All sad from begining to end

It’s quite comedy in my perspective lol

(y)
joined Jan 9, 2017

Poor Kohane... She gets betrayed by a percieved Friend, gets raped and loses her girlfriend all at the same time...

Though senpai avoiding Kohane because she got raped is kinda shitty too

What the fuck is Up with this, its All sad from begining to end

It’s quite comedy in my perspective lol

If it is a comedy its still based on getting Royaly fucked over, though if it really was one then i think Senpai would have done something

02f9f83f4ac59dc974de6235d43f7023
joined Aug 19, 2019

"im cu**ing from our vibrator and clit sandwich"

I haven't burst out laughing reading a doujin in a long while... this is top quality hentai line.

Man I swear hentai has some of the weirdest fucking lines....

02f9f83f4ac59dc974de6235d43f7023
joined Aug 19, 2019

first the title got me weirded out, then the tags raised flags, then I saw the author's screen name and they're clearly just having a laugh.

Vanilla

C6ecb18a42241236b33d8a43252bfaf1
joined Apr 30, 2020

"im cu**ing from our vibrator and clit sandwich"

I haven't burst out laughing reading a doujin in a long while... this is top quality hentai line.

Man I swear hentai has some of the weirdest fucking lines....

Honestly, I think it's the second best part about hentai after the art. The one line that hit me the most is from het tho: THE GLOBAL WARMING IN YOUR PUSSY

Definitely would like to see more top quality lines in yuri XD

Img_0469
joined Sep 9, 2016

Miss me with that rape shit. This is the very reason I don't watch hentai, to steer clear of fucked up shit like this. Can we talk about why the FUCK rape is even a category. Anyone into rape needs to get some fucking help, they are a sick individual. This is terrible, don't bring this into Yuri.

joined Feb 16, 2020

I would have joined

02f9f83f4ac59dc974de6235d43f7023
joined Aug 19, 2019

Miss me with that rape shit. This is the very reason I don't watch hentai, to steer clear of fucked up shit like this. Can we talk about why the FUCK rape is even a category. Anyone into rape needs to get some fucking help, they are a sick individual. This is terrible, don't bring this into Yuri.

It's gross for sure, same with Scat NTR Gore Loli and Ugly Bastard but hey, people got fetishes, they're bound to be made into categories sooner or later, they're just drawings, as long as no one's getting hurt I guess.

Also this shit's been in Yuri for a while now, i've seen some fucked up yuri on here before this isn't the first time something of THIS sort pops up lol

Untitled
joined Oct 6, 2013

This is disgusting, felt like a het rape hentai to me with NTR in it. Managed to avoid shit like this but I guess not this time

0iksfco
joined Apr 27, 2017

Deym, I'm here enjoying the comments...

Cdccefd5f54a14cad6f7a9600d19144c
joined Mar 26, 2020

Deym, I'm here enjoying the comments...

me too

joined Sep 20, 2020

bro this is epic haha love this! cant wait for more

7737deb6af99a2023a642981bb143e23
joined Jan 15, 2020

Jesus god how many toys did she have on her on the last page lmao this was hilarious

joined May 3, 2014

this is porn

what makes you say that ?

the whole chapters screems cheap porn/hentai, what a waste of time

Fb_img_1599741472071
joined Aug 15, 2020

Well, fuck

joined Dec 28, 2020

Good shit

To reply you must either login or sign up.