Forum › Posts by Dayominator

Dayominator
Kill Switch discussion 19 Feb 12:46
Hinataskype
joined May 26, 2011

Read the prologue, and it looks promising...but then I got to the warning.

A stern notice that, "We will stop translating if the author discovers us," is a pretty clear indication that this goes against the artist's wishes. I'm kind of surprised that Dynasty would choose to host it, tbh. Sorry for being the stick in the mud here. OTOH, I don't feel like getting invested in the story when there's a high probability that it gets pulled before it's done.

Artist's statement on Twitter.

You do realize that.. all the manga hosted here is 99% against author wishes right? That's what fan translation of manga is. Most authors just don't know or speak out against it. Wouldn't be the first time something has been taken down though.

Dayominator
Kill Switch discussion 19 Feb 02:25
Hinataskype
joined May 26, 2011

Oh I'm here for this. Motorcycle girl can slap me too

Hinataskype
joined May 26, 2011

lordy this updates with two chapters and i immediately remember why i prefer the reboot. The pacing for this one is atrocious and all over the place, annoyingly incomprehensible at times.

edit: i of course appreciate all the hard work on this though, I hope Arata Iri's works continue cause they are funny even if their works are a little nonsensical at times

last edited at Feb 12, 2021 5:15AM

Dayominator
Hinataskype
joined May 26, 2011

"Soy" LOL

I prefer this version cause the original was slow as hell and going absolutely nowhere

Hinataskype
joined May 26, 2011

Whoa fishies

Hinataskype
joined May 26, 2011

holy shit this is stupid but so cute? also Neji giving us the muscular ladies we deserve

Dayominator
Lit a Light discussion 05 Jan 13:00
Hinataskype
joined May 26, 2011

Page 18 calls her "Takanashi" instead of Takahashi

A really good read though. Love two badass ladies.

Dayominator
Hinataskype
joined May 26, 2011

I never read off of mangadex so I guess I just misremembered something similar. Still I enjoy(?) This series and it's interesting premise. Kinda curious to see if the author has done any other more uhh.. wholesome yuri stuff.

Dayominator
Hinataskype
joined May 26, 2011

Am I dumb or was this posted here before. I feel like I read this chapter already and now I'm confused.

Dayominator
Null Hug discussion 29 Dec 03:45
Hinataskype
joined May 26, 2011

Low-key headcanon for this is they're both lying about having partners and are just too dumb to admit they love one another without trying to goad the other on.

Hinataskype
joined May 26, 2011

I'm gonna be honest this is why I don't care about my birthday or people remembering. I'm not a child. Sakuma is passed the age where she should care this much lol.

Dayominator
Hinataskype
joined May 26, 2011

Sequel?? PLEASE ??

Hinataskype
joined May 26, 2011

Oh let's do a continuation of the brother and friend pls I'm here for it if they do

Hinataskype
joined May 26, 2011

YEAH YEAH YEAH LETS GOOOOO

Dayominator
Hinataskype
joined May 26, 2011

Aww the rushed ending is a shame. Feels like the author had to abruptly end it. But I still enjoyed it.

Hinataskype
joined May 26, 2011

Thought it was chapter 5 at first and was really confused as to where the rest was

Dayominator
School Zone discussion 06 Oct 14:01
Hinataskype
joined May 26, 2011

Some of y'all really doubting this is a yuri manga with yokoe is literally repressing her true feelings cause she's afraid of being rejected and losing her best friend cause she loves her. 100% gay. It's just more like yuru yuri in that comedy takes the more prominent role most of the time.

last edited at Oct 6, 2020 2:02PM

Dayominator
Hinataskype
joined May 26, 2011

A new couple appears. I'm here for it.

Also how dare you. Big ears with short hair and glasses are so cute

Hinataskype
joined May 26, 2011

No no no how dare you I need way more of this?? Oh my God please let there be a sequel

Hinataskype
joined May 26, 2011

((aggressive I love you forehead kisses))

Dayominator
Hinataskype
joined May 26, 2011

it's been SIX YEARS

Dayominator
School Zone discussion 28 Sep 14:06
Hinataskype
joined May 26, 2011

I almost wish this series had ship tags to make it easy to re-read all the pairing chapters at this point. Love this series so much hoo boy

Hinataskype
joined May 26, 2011

Well ok

Hinataskype
joined May 26, 2011

Oh shit the yandere is starting to slip in even more

/s

Obvs

Hinataskype
joined May 26, 2011

Oh that's fucked up