Forum › Posts by YotoHime

YotoHime
Image Comments 04 Mar 23:34
444568
joined Jun 5, 2020
75351376_p0

@Yes_Cantaloupe hard for it to be yuri when one gets a boyfriend and the other crushes on her (male) teacher.

YotoHime
Yuru Yuri discussion 19 Feb 00:59
444568
joined Jun 5, 2020

@YotoHime Why lol.. They got as much chemestry between them as happens when trying to disolve gold in water.

Whaaat, I see it the exact opposite way lmao

last edited at Feb 19, 2021 12:59AM

YotoHime
Yuru Yuri discussion 18 Feb 23:47
444568
joined Jun 5, 2020

Noooo please I want KyouYui

444568
joined Jun 5, 2020

This chapter

What’s this from?

444568
joined Jun 5, 2020

Looking forward to this

YotoHime
444568
joined Jun 5, 2020

Let’s have a smoking tag so I never have to see such things ever again

YotoHime
444568
joined Jun 5, 2020

Is this goggleable? Any males around? Any mention of males?

444568
joined Jun 5, 2020

Man there is way too much hate on this. This was a great & lovely story with charming characters & setting. I loved this story even if it wasn't yuri &, like others have pointed out, it was tagged as such! You shouldn't let your personal preferences blind you to a wonderful story whether it be this one or any others.

A great story wouldn’t introduce a pointless male right at the end just to ruin the yuri

444568
joined Jun 5, 2020

it's literally called "my friendship route", maybe y'all should read a title sometime

Yeah there was no misleading at all in the title or tags so ppl needa calm down on the hate. I still enjoyed it because I really liked Ultear, but every single story really would've been improved if they ended in yuri lol

Chapter is called Friendship Route and it's tag Het and not Yuri. but peoples still read it and are surprised of the outcome.

Nobody is "surprised", just disappointed. Hard to be surprised about anything after the shit they pulled off in the previous chapter anyway.

444568
joined Jun 5, 2020

Shittiest anthology ever

At least this chapter doesn’t have the ffm self inserter’s fantasy bullshit

last edited at Jan 26, 2021 8:45AM

444568
joined Jun 5, 2020

OneeLoli <3

444568
joined Jun 5, 2020

Translated Kitaku is a blessing

YotoHime
444568
joined Jun 5, 2020

Thx scanlators

444568
joined Jun 5, 2020

What can be better than starting off the new year with DiaMaru

YotoHime
444568
joined Jun 5, 2020

I want a DiaMaru version of this

YotoHime
Image Comments 25 Dec 22:40
444568
joined Jun 5, 2020
C15ysc

Yay translated Kitaku

YotoHime
444568
joined Jun 5, 2020

I'm not sorry that you have to hear people say that pedophilia makes them uncomfortable lol. If you want to look at anime pedophilia then go fuck off to 4chan and end up on a watch list lol.

That being said this conversation may be for naught. After reading this chapter, I'm not so sure that Kiki actually is meant to be a loli. Sure when she was introduced there were some jokes made about her looking like a child but she actually appears to just be a short woman after her true character has been revealed.

The type of annoying person that floods Itou Hachi works’ discussion sections

YotoHime
444568
joined Jun 5, 2020

Thought this’ll be another type of neck tying with all the Yandere Ayumu going around

YotoHime
Image Comments 15 Dec 03:20
444568
joined Jun 5, 2020
444568
joined Jun 5, 2020

This is why I don’t like stories with prostitution

YotoHime
Image Comments 04 Dec 22:50
444568
joined Jun 5, 2020
F4wsgwt

Can’t wait for more of Kitaku’s stuff to be translated

YotoHime
Image Comments 01 Dec 03:28
444568
joined Jun 5, 2020
70312391_p0

^
ffs thought u found that Hanamaru doujin you were talking about before I read the first edit

YotoHime
Image Comments 30 Nov 20:52
444568
joined Jun 5, 2020
84334633_p0

Did this have any form of yuri in it?

Remember reading the manga chapters because I liked Bleach but it had a trash pervert male character.

444568
joined Jun 5, 2020

^^ Thanks for the answers <3

Even the slightest subtext is more than enough, especially if it's a female-only cast.

last edited at Nov 28, 2020 4:29AM

444568
joined Jun 5, 2020

How yuri is this?