Forum › Posts by Jamal_Williams69

joined May 13, 2018

Totally hate the plot, but you bet I'll stick around for the sexy time.

Jamal_Williams69
Image Comments 13 Feb 22:44
joined May 13, 2018
87661663_p0

Okay, apparently I have a fetish for muscular inner thighs...?

joined May 13, 2018

Wut da fuq

joined May 13, 2018

MC seems like the kind of girl to fall for her before chapter 5 lol

Jamal_Williams69
Image Comments 02 Feb 23:49
joined May 13, 2018
80215103_p0

Wowee, she's really feeling it judging by that pool on the ground...

joined May 13, 2018

I actually want a chapter on senpai now. I don't really have a reason to doubt her, but did she really dominate that encounter?

Jamal_Williams69
joined May 13, 2018

I love the art, but unfortunately, I'm getting very tired of the story. It's just one recycled trope after another. Not sure if I even want to continue with this at this point. I'm all for long serializations, but only when they flow properly and/or the plot continues to hold my attention. This story is has neither at this point. The story has literally repeated itself several times, only with different characters. I'm tired of the constant pining and self pity between the two MC's. The mangaka either needs to make a move, or shut it down and move on.

I find myself agreeing with this. Awesome art, but it's been how many chapters without any progress between those two? Hell, I'm more interested in how the relationship between Miki and Nanaki is going to work out at this point.

joined May 13, 2018

A succubus being dominated? You don't see that one every day.

joined May 13, 2018

Didn't know inverted nipples were a thing. Now I do.

Jamal_Williams69
joined May 13, 2018

It's gotta be hard being you guys who get outraged over something as small as this.

Jamal_Williams69
joined May 13, 2018

I hate every single character in this manga. Not gonna bother reading this lol, but that's not to say that I don't appreciate the scanlators!

last edited at Dec 5, 2020 2:19PM

Jamal_Williams69
joined May 13, 2018

To be fair, you gotta tell people if it smells down there. Just maybe not like that

Jamal_Williams69
joined May 13, 2018

Someone gotta teach her about this thing called her hand.

Jamal_Williams69
joined May 13, 2018

This author draw a real nice vagina

Jamal_Williams69
joined May 13, 2018

I'm hella virgin, but Akane already got huge respect from me for thinking about her partner's satisfaction too.

Oh she's a natural bot LOL, ok.

last edited at Oct 6, 2020 5:52PM

Jamal_Williams69
joined May 13, 2018

I'm not a woman, but I'm pretty sure any sex involving water sucks.

joined May 13, 2018

I hope the mods never give in to the pressure to add the spoiler tags. The entire point of the manga was to shock readers, and that doesn't happen if you know the girl is a yandere from the start.

Jamal_Williams69
joined May 13, 2018

Great thing you guys are doing for independent authors.

I loved the atmosphere this one had.

Jamal_Williams69
joined May 13, 2018

aight fam, no shame. what yuri manga has the hottest sex scenes? i got no preferences.

Well, I personally prefer if it's a combination of hot, cute and funny

so I'd recommend just about anything from Pikachi (very much including their SFW works, even though your asking for NSFW ones.)

Tho, I've seen people with different preferences, and have read NSFW stuff from other authors, most notably Mira, which I have the nagging feeling it might be more up your alley.

I'm not really the best source when it comes to NSFW stuff honestly, since I ignore most of it, but hope this is of some help.

no worries, I appreciate the recommendations regardless. Mira looks like they got some good stuff going on too.

Jamal_Williams69
joined May 13, 2018

aight fam, no shame. what yuri manga has the hottest sex scenes? i got no preferences.

Jamal_Williams69
joined May 13, 2018

There were no promises that this will be a story in yuri genre and how is this s-class when they are not even dating each other nor having feeling of a romantic love. Friendship can be intimate too and stories about it do exist. Friendship is a relationship with another person and it has similar conflicts like other relationships. It a shame to see this conversation over and over and this extent of labeling things right and left are oversaturates and erases real queerbait. I can understand bitterness over lack of good yuri-stories, but why do this.

Exactly. It really does sicken me when I see the sort of hateful, narrow minded bigotry towards "het" on here that I would expect from a 19th century white plantation owner seeing a black man kissing his daughter.

Calling heterophobia as real as 18th century racism, which killed hundreds of thousands of people, subjugated millions, caused a war, and so on, is so fucking shortsighted and assholic that I am left almost speechless

Cut the strawman shit out and chill lol

Jamal_Williams69
1 x ½ discussion 06 Nov 15:57
joined May 13, 2018

Incest everywhere. It's fantastic

Jamal_Williams69
joined May 13, 2018

i don't really have a dog in this race, but...

I never did say that it couldn't happen, only that in my experience it doesn't very often. That being said, I'm always on the lookout for more decent reading material. I'd love it if you posted some of your favs, to prove me wrong and expose me for the sexist man-hating nazi that I am and all that.

putting words in someone else's mouth, yikes. At least argue in good faith

Jamal_Williams69
joined May 13, 2018

Maybe that's just sexist of me tho.

Yes.

Well defend your opinion, comrade! Convert me from my sexist ways!

Why, exactly, shouldn't I be inherently wary of lesbian romance / sexuality that is written by someone, who not only can have had no real-life experience with the matter, but who also might have cause to portray it in a shallow and unrealistic light for their own gratification?

holy shit, what a bigoted argument lmao

last edited at Oct 27, 2019 3:51PM

Jamal_Williams69
joined May 13, 2018

Why must every thread degenerate into such a shitfest over one or two people nitpicking things to get offended over every time? It's just narcissism at this point.

last edited at May 30, 2019 1:16PM