Forum › Posts by AnimexObsession

AnimexObsession
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

Ohhhh i loved this?

AnimexObsession
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

Happy birthday! Thanks for all the hard work!!

AnimexObsession
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

SOMEBODY PLEASE FOR THE LOVE OF GODOKA ANIMATE THIS!!!!!

I need my dancing lesbians very badly.

Ah a fellow Godoka worshipper, praise our goddess

AnimexObsession
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

Yuuup tall bottom and short top

Yeppers

Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

Ju Lilac posted:

Did those 3 last panels implied that she is the one who caused the accident or am I overthinking it?

I got the same impression, to be honest.

I didn't. I thought that the sister wanted the relaitonship again.

^Yup same, don't really get any guilt/suspect vibes from it

Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

THIS IS ADORABLE

Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

Oh my!

AnimexObsession
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

YOOOO this still alive wtf damn thanks for the update!

AnimexObsession
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

Wonder what Koguma meant - to herself - when she was considering if they'd be a "good match".

Koguma has always had a poor opinion of herself, particulary her small stature and have always praised Hino's one.

Of course, but I was wondering more along the lines of what kind of "match" was she talking about - as classmates? Friends? More?

The "More" option, it's clear that Koguma consider the more than friends option.

Nah she's waaaayyy to dense for that lmao, she's just talking about being friends unfortunately for us

AnimexObsession
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

Well that was kinda weird and unnecessary?

Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

This novel is a ride for sure. Feel like I've lived two lifecyles after reading those 1500 pages

Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

Man Mezashi just never fails to deliver. Loved this, just like all their other stuff! Praise!

AnimexObsession
Zhuotian discussion 03 Sep 18:40
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

Hope to see more from this artist! Style vaguely reminds me of Nekomura, and that's meant as a big compliment. Love the soft fluff feel of it!

AnimexObsession
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

Yo wtf i loved this so hecking much!

AnimexObsession
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

Sal Jiang blessing us once again, praise

Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

yes yes yes to all of this

AnimexObsession
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

What the fuck is up with all this prostitution lately. Is this yuri's NTR or something? I know, next should be prostitution + NTR. I bet Kodama Naoko is working on it already.

Dude lmao calm yourself down and educate yourself about sex work please

AnimexObsession
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

The transformation from shy bottom to dominating top was a bit out of nowhere lmao but i still enjoyed it

AnimexObsession
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

That went from 0 to 100 omg

Ikr lmao i was NOT expecting the kiss to happen, tho i'm definitely not complaining

AnimexObsession
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

This is sinfully short

AnimexObsession
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

Aahhhh gals being pals ya love ta see it

AnimexObsession
Yuru Yuri discussion 29 Aug 06:55
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

Man this manga never fails to get a laugh out of me

Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

Okay okay, interesting setup. Mai kinda throws me off though, her character's kinda... Strange haha, can't really put myself in her shoes or figure out what's going on in her head

AnimexObsession
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

Yoooo nsfw karuha?? Heck yes please, god this is so fucking soft

AnimexObsession
Screenshot%20(107)
joined Dec 27, 2014

WHAT