Exwj3gfueaebcys-orig
Tsuyu%20have%20a%20seat
GrimEater May 8, 2020 9:01PM

Close the door!

Minami
Lilliwyt May 8, 2020 9:20PM

But that's my bed

Mask
bitfarb May 8, 2020 9:41PM

"Keep it down, I'm trying to sleep."

Unnamed
carlosraruto May 8, 2020 9:49PM

Awkward

Madoka%202
Shadowofdimentio May 8, 2020 10:17PM

Cloud doesn't even look surprised. Best wingman

Girls%20last%20tour%20ost%20art
daydream_dog94 May 8, 2020 11:36PM

he's like "here we go again"

Avatar_a24d1ef02fc0_128
Phemon May 9, 2020 1:45AM

"Wrong room, my bad. snaps picture"

Screenshot_2019-08-25%20dynasty%20reader%20%c2%bb%20social%20anxiety%20vs%20yuri%20ch04(3)
nio_neka May 9, 2020 1:57AM

Tifa and Aerith:....
Cloud:...*so Aerith is the top and not Tifa? hmmm?*...

Avatar_missing_thumb
jaymiechan May 9, 2020 2:31AM

^Hey, original FFVII was breaking that same stereotype. Tifa was more developed, but acted like a shy virgin type. Aerith looked like the sweet girl, but was flirty as all get-out and was the one who came up with the idea of crossdressing Cloud. So Aerith being the top makes complete sense.

91107743_210163720238204_8085939365433311232_n
Mauser May 9, 2020 3:18AM

"Girls, me and Barret are trying to play Dissidia in the other room, please keep it down."

Fb_img_1519730104292
AnimeSavesMe May 9, 2020 3:40AM

Somehow... He's face is like "Oh f*ck... Wrong timing" xD

Duke
Bugpope May 9, 2020 5:17AM

Cloud is gonna be a good bro and close the door and mind his own business.

last edited at May 9, 2020 5:23AM

Eivhbyw
BugDevil May 9, 2020 8:37AM

"10 minutes until we leave. Make it quick you two. Jeez."

Avatar
LLENN May 9, 2020 9:20AM

A big butt and a big chest, both of them got excellent stuff for each other.

Eivhbyw
BugDevil May 9, 2020 9:32AM

@Alphardo Lesbians are sexualizing lesbians. Let people have sexual thoughts about shit. Jeez.

St1
elevown May 9, 2020 12:51PM

^ yup. So like we can have lesbian manga but they cant be sexual??

En7lgnjwaaad25y
QuietestRiot May 9, 2020 2:26PM

That face is so absolutely done. "I thought this was supposed to be my room. You two wanted the bigger bed."

Hyper%20kabuto
TheAlmightyUltimus May 9, 2020 4:25PM

"Geez, at least lock the door if you're gonna do that. How would you explain to Barret if his kid walked in on this?"

74098667_p13
Giee May 10, 2020 8:41AM

Cloud be like "Its the Fourth time this week...and its even Monday"

6
Lewdholder May 10, 2020 7:31PM

folks, if you wanna doing it, close the dang door

Fubukurri%20s
SushiKnight May 11, 2020 2:45AM

^Your avatar is nearly the same as elevown's and it's freaking me out.

also:
"Girls, I paid extra gil to get you a separate room and you're still keeping everyone awake. I know you're horny but we need our HP and MP."

-Cloud, probably

Akko%20x%20mari%2007
DylanOgg May 15, 2020 7:32AM

Why is there a mushroom next to Cloud?

Minami
Lilliwyt May 15, 2020 8:22AM

^ That's just his shoulder pad.

Fubukurri%20s
SushiKnight May 15, 2020 6:58PM

^Not a mushroom cloud?

Not even I am proud of this one. I'll see myself out.