Forum › Posts by hornedbeast

hornedbeast
20220125_003513
joined Jan 30, 2013

Haha literally when I read the new chapter I was like "the style seems different" and lord and behold

hornedbeast
20220125_003513
joined Jan 30, 2013

Hello,,,, what the fuck

hornedbeast
20220125_003513
joined Jan 30, 2013

This seems nice so far. Atleast it's not age gap lol

20220125_003513
joined Jan 30, 2013

Wahhh pls no hit your partners

20220125_003513
joined Jan 30, 2013

Is this whole story a recursive commentary on gay women escaping into fiction as an outlet for their self repressed sexuality lol

stop calling me out like this

20220125_003513
joined Jan 30, 2013

Ugh my heart. I'm still in shock about her death

20220125_003513
joined Jan 30, 2013

personally I think watanabe is too much of a degen to have ever had a girlfriend

LOOOL my exact thought. I'm similar to her that I didn't have one for so long bc I was a degen. I kind of grew out of it and have had several gfs but it's a hard life ya know,,

20220125_003513
joined Jan 30, 2013

Brb crying in the club rn

20220125_003513
joined Jan 30, 2013

Ngl I feel like I've lost the point of the story when they included the side characters but didn't really extend much of their character development. It seems cute but it's rlly not that great given the way both characters acted when anyone else were involved in their relationship. I'll have to reread this because it felt like neither characters should have been together.

last edited at May 26, 2022 2:50PM

hornedbeast
20220125_003513
joined Jan 30, 2013

As a chubby girl this made me feel better about myself

hornedbeast
20220125_003513
joined Jan 30, 2013

Laughing at the tequila gun because I didn't expect it in the story. I have seen it in real life and my parents own a pair haha

hornedbeast
20220125_003513
joined Jan 30, 2013

Damn nevermind I don't want to continue this

hornedbeast
20220125_003513
joined Jan 30, 2013

Oh man, a lolicon plot in an Itou Hachi manga. How could anyone would have predict that ? But i guess the moral police need to come and state the obvious.

Beat me to the punch, Lilliwyt.

Absolutely correct--if you are an animal-ears adult and you should happen to fall in love with a young animal-ears person, be sure to consult the species-specific regulations governing such relationships in your animal-ears culture.

Do NOT assume that the depictions of such relationships in Itou Hachi manga indicate that such relationships are acceptable in your real-life animal-ears culture. By all means.

Was rlly hoping they wouldn't insert it but oh well. I'll just ignore these chapters lol

hornedbeast
20220125_003513
joined Jan 30, 2013

Is it bad I couldn't read it much because of the style. I'm still at chp 3 but I'm glad I gets better towards the end

hornedbeast
20220125_003513
joined Jan 30, 2013

I don't know what the story is wanting to be but it seems interesting since its updating again

20220125_003513
joined Jan 30, 2013

I see who influenced her then. Got two hottie in the family goddamn,,,

hornedbeast
20220125_003513
joined Jan 30, 2013

Lol adorable. Oh I wonder of the oc Luna is a bat because the wings got lost towards the last panels

hornedbeast
20220125_003513
joined Jan 30, 2013

I uh still don't get what the sister school system means in most sister school yuris, can someone like explain

It just means to love someone deeply and have a bond. Most old school yuri use it as a way to let others know they're going out. I'm not sure how it started but I think it has to do with how some girls went to schools that were religious based? If anyone knows the exact history feel free to correct me.

20220125_003513
joined Jan 30, 2013

Cries softly

20220125_003513
joined Jan 30, 2013

Oh what a surprising pair. I do love how fun it was

hornedbeast
20220125_003513
joined Jan 30, 2013

I saw what they did there.

What is this about? Reminds me of mushishishi for reason lol

hornedbeast
20220125_003513
joined Jan 30, 2013

God I love this series so much. I can't wait for more

hornedbeast
20220125_003513
joined Jan 30, 2013

I hate it here

hornedbeast
20220125_003513
joined Jan 30, 2013

Man I'm so glad it wasn't like several chapters of angst but this also means it might end soon oh no,,

hornedbeast
Her Trap discussion 23 Apr 11:22
20220125_003513
joined Jan 30, 2013

So glad this was uploaded. I saw it awhile ago and wanted to see it translated lol