Forum › Posts by hornedbeast

Logocion
joined Jan 30, 2013

I feel like I've read an prelogue of this,, am I imagining?

Logocion
joined Jan 30, 2013

This is a bit painful lol

hornedbeast
Logocion
joined Jan 30, 2013

I didnt realize shishimaru was so tall lmaooo

hornedbeast
Weird Love discussion 06 Nov 11:47
Logocion
joined Jan 30, 2013

Reminds me of an older series where a girl kept saying she liked this other girl in her school and that they had a mutual love except her friend kept saying it was stalking. Then in the end it was mutual lol

hornedbeast
Logocion
joined Jan 30, 2013

Yesss I love that the creator keeps giving us tidbits of the webcomic

hornedbeast
Logocion
joined Jan 30, 2013

She's probably fucking with her as a test but also I'm gonna riot if she's serious

hornedbeast
Semelparous discussion 01 Nov 03:27
Logocion
joined Jan 30, 2013

This is definitely giving my bleach vibes

Logocion
joined Jan 30, 2013

So he's basically related to the main girl but they won't let him say he's a guy bc she's scared of guys. I mean I get the phobia but why didn't they say he's basically her nephew lol

hornedbeast
Logocion
joined Jan 30, 2013

Me to god: Excuse me. I would like to request this power pls.

hornedbeast
Logocion
joined Jan 30, 2013

This was hilariously cute

hornedbeast
Logocion
joined Jan 30, 2013

This Manga was wild I'm glad it's ended now tho the buildup was so weird lol

hornedbeast
Logocion
joined Jan 30, 2013

This is ridiculously good. I thought it was gonna be weirdly perverted but they make fun of stuff like that which feels refreshing. I mean some parts are like this with certain chars but it's not entirely sexual like other Manga I've read.

hornedbeast
School Zone discussion 08 Oct 02:44
Logocion
joined Jan 30, 2013

Tsubaki is on another level of thinking and this chapter proves it lol

hornedbeast
Logocion
joined Jan 30, 2013

Lol I like how this updates every few yrs and u gotta reread everytime.

hornedbeast
Logocion
joined Jan 30, 2013

Bruh how long is this gonna continue

hornedbeast
School Zone discussion 17 Sep 13:27
Logocion
joined Jan 30, 2013

Give me that super power

Logocion
joined Jan 30, 2013

THIS GOT GOOOD

Logocion
joined Jan 30, 2013

I like Shiho alot and honestly Shiho>Saeko, but I think ShihoxMiwa has passed. It would had been sweet if they got together in highschool, but they haven't talked in so long and that means that both girls have grown so much in that gap that maybe their not really compatible anymore. It's the one that got away y'all

I kind of get the idea tho that they never rlly hanged in hs. I've had friends who I actually became more important to them after I graduated bc we didn't talk on hs that much. Maybe something could happen but I def think it wouldn't last long.

Logocion
joined Jan 30, 2013

Shits hit the fan Y'ALL

Logocion
joined Jan 30, 2013

Holyshit the way I gasped

hornedbeast
Liberta discussion 07 Sep 03:37
Logocion
joined Jan 30, 2013

Why did I figure the dude was a vampire in the beginning lol

hornedbeast
Logocion
joined Jan 30, 2013

This is Hella wild. I feel like madam black is probably a spy for another company.

Logocion
joined Jan 30, 2013

Sounds Hella ominous I hope it's not abusive parents or a guardian abusing her :c

hornedbeast
Logocion
joined Jan 30, 2013

Credit pages are killing me

hornedbeast
Logocion
joined Jan 30, 2013

That went from 0 to 100 omg