Forum › Posts by sanastaeil

joined Jun 12, 2019

Oh Mai.. she booped the nose cuteee

joined Jun 12, 2019

god this is so depressing :(

joined Jun 12, 2019

IM DYING they’re literally so funny pls. Also I’m glad we get to see more of them after the reveal. Usually authors let it drag on and stuff and end it when the leads finally get together

sanastaeil
joined Jun 12, 2019

The height difference is adorable

joined Jun 12, 2019

Oh.. well I like it.

last edited at Aug 30, 2020 2:40PM

sanastaeil
joined Jun 12, 2019

OH MY GOD??

joined Jun 12, 2019

Sleepoverrr

joined Jun 12, 2019

Mai is just like the cutest dense dork

sanastaeil
joined Jun 12, 2019

This is incredibly sweet and wholesome I might cry Bc they are so cute

joined Jun 12, 2019

Well it’s not the end? So there’s still hope. I do hate the friends route but that will lead to lovers I mean they both clearly and the obviously like each other

joined Jun 12, 2019

this is real..

sanastaeil
VAMPEERZ discussion 21 Aug 16:36
joined Jun 12, 2019

So she just had some gas?

sanastaeil
joined Jun 12, 2019

this is so cute

sanastaeil
Suito-to! discussion 21 Aug 16:21
joined Jun 12, 2019

ooooohhh drama~~

sanastaeil
joined Jun 12, 2019

cuties

sanastaeil
joined Jun 12, 2019

Ugh. Time skip ending. How original. No wonder this manga wasn't popular.

Wasn't popular with who? Incels? Misogynist assholes who lurk on mangadex? People who can't deal with reality? Yeah, I wouldn't want my story to be popular with those people, either.

lmao yess I love this. Speak your truth

last edited at Aug 17, 2020 12:02PM

sanastaeil
joined Jun 12, 2019

Is that end? Oh god I feel a little emotional it was beautiful even tho I wish we saw them one more time :’)

joined Jun 12, 2019

I recently followed this author on twitter and she posted a preview of like chapter 42 the other day and it's still all I can think about. Why did I read it???? I skipped 20 chapters and caught a glimpse of the future, and now my reading experience is cursed by this sword of Damocles...

Anyway, sure seems Saeko's got some baggage, huh. I hope she learns to confide in Miwa if nothing else.

Really want you to spoil it for me omg

I can't tell if this is sarcastic or not, but...This is her twitter, venture in at your own risk. Apparently the new chapter just came out today:

https://twitter.com/_tmfly_

no I was serious lol thank youu

joined Jun 12, 2019

I recently followed this author on twitter and she posted a preview of like chapter 42 the other day and it's still all I can think about. Why did I read it???? I skipped 20 chapters and caught a glimpse of the future, and now my reading experience is cursed by this sword of Damocles...

Anyway, sure seems Saeko's got some baggage, huh. I hope she learns to confide in Miwa if nothing else.

Really want you to spoil it for me omg

joined Jun 12, 2019

I feel kinda bad for saeko and miwa as well damn..

sanastaeil
Suito-to! discussion 12 Aug 12:12
joined Jun 12, 2019

Cutee

joined Jun 12, 2019

Saeko pls get it together girl

sanastaeil
joined Jun 12, 2019

Oh Claire

sanastaeil
joined Jun 12, 2019

Oh no

sanastaeil
joined Jun 12, 2019

Hino is insane