Forum › Posts by Arujin

Sulk
joined Jul 19, 2015

Ow the edge!

Literally.

last edited at Oct 8, 2015 4:59PM

Arujin
Murcielago discussion 02 Oct 18:06
Sulk
joined Jul 19, 2015

I actually feel slightly bad for the old man. Looks like terrible shit has happened to him.

Arujin
Yuri Danshi discussion 29 Sep 16:29
Sulk
joined Jul 19, 2015

This is so fucking cool. I so see myself in this guy, he's kinda like my 2D brother from another mother. Kinda ashamed of myself, really. But it's interesting to see a yuri manga with the MC being a guy.

Sulk
joined Jul 19, 2015

The last chapter was so edgy, wow. I almost slit my throat by just reading it!

Arujin
Sulk
joined Jul 19, 2015

I feel bad for the nice dude, but just go full yuri already

Arujin
After Hours discussion 21 Sep 20:23
Sulk
joined Jul 19, 2015

Argh! They always have to be bi!

Arujin
Haru Ni discussion 16 Sep 00:53
Sulk
joined Jul 19, 2015

Um, no, this is not so esoteric as saying Bye to dreams, etc...
Re-chan confesses.... Fuyu-chan says I'm sorry
guess what happened kids, SHE GOT REJECTED.
She was saying Bye Bye to ever having a relationship w/ Fuyu-chan
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

D:

Arujin
No news is good news! 13 Sep 16:02
Sulk
joined Jul 19, 2015

I'm fine with the yuri fluff alone. It doesn't even have to be porn.

Tho it's a nice bonus!

Sulk
joined Jul 19, 2015

Good job retard. Now you're dead.

Arujin
After Hours discussion 26 Aug 19:12
Sulk
joined Jul 19, 2015

Screw the last page.

Arujin
Sulk
joined Jul 19, 2015

Nah, can't take this seriously. It's cliché, cringy, rushed and the yuri is forced.

Also, @Above

If that's actually the case, breh, that would be amazing.

last edited at Aug 21, 2015 6:34PM

Arujin
Snowflakes discussion 19 Aug 19:49
Sulk
joined Jul 19, 2015

All my doki dokis.

Is there an extra for this in http://dynasty-scans.com/anthologies/true_true ?

yes

No there isn't.

last edited at Aug 19, 2015 7:50PM

Arujin
Sulk
joined Jul 19, 2015

Yeah. "Cooperate", let those two lovebirds get fucked in the process and then either run or finish the manga.

last edited at Aug 18, 2015 3:56PM

Arujin
Sulk
joined Jul 19, 2015

Everyone is just dying too fucking fast. And tone shifts are weird.

I mean, I will continue reading this, I just don't really like it that much so far.

last edited at Aug 16, 2015 5:24PM

Arujin
Sulk
joined Jul 19, 2015

The fuck is this. All the side bitches just died in the first chapter. Wow. Fuck me.

Arujin
Sulk
joined Jul 19, 2015

Hope this isn't gonna get dropped, it really stands out compared to other yuri stories. And I love the art.

Sulk
joined Jul 19, 2015

Ch. 25 Introduces another lesbian! Yee bitch, it's nice to read happy things once in a while!

Arujin
After Life discussion 12 Aug 21:08
Sulk
joined Jul 19, 2015

Damn indeed

Arujin
Sulk
joined Jul 19, 2015

inb4 fucking tragedy

Arujin
Sulk
joined Jul 19, 2015

Shit just got deep