Jqbrhbq
Meiling%20bun%20150px
Nezchan May 21, 2017 9:31PM

When the yuri doesn't happen.

Img-20190201-wa0005
Symphogeah May 21, 2017 10:25PM

The wall maria is watching LMAO I DIED HAHAHAHAHA Fuck damn it I miss Ymir so much </3 I stopped reading because of that.

Img_20191208_235120
Homura E.N.D May 21, 2017 11:15PM

Hahaha, the wall maria is watching, what the hell xD

Perfect_human
Victim May 21, 2017 11:41PM

I feel so bad for Riko, she definitely thought she had a comrade... this is pretty adorable tho

Avatar_missing_thumb
Azero25 May 21, 2017 11:43PM

Swing and a miss

Avatar_missing_thumb
yuikumari May 21, 2017 11:56PM

ahaha <3

Avatar_missing_thumb
jerf89 May 22, 2017 12:09AM

The Wall Maria... Wtf? jajaja Too rush Riko xD

Kayo
Kayo-chin May 22, 2017 12:32AM

What a coincidence. Just yesterday I saw for the first time the image this is based on.

Riko is so cute. And she has good taste too! Christa x Ymir is great! :)

last edited at May 22, 2017 12:42AM

Avatar_missing_thumb
DealerYakuman May 22, 2017 1:36AM

Sorry Riko, the only onee-sama in Hanamaru's heart is Dia.

Cate
phatboisteez May 22, 2017 6:07AM

Riko you gay nerd lmao

123118
aryahime May 22, 2017 9:34AM

I lost it at "The Wall Maria Is Watching" ...

Dia%20mezashi
Yes_Cantaloupe May 22, 2017 2:20PM

Sorry Riko, the only onee-sama in Hanamaru's heart is Dia.

Yes.

last edited at May 22, 2017 2:20PM

Your_hair_has_gotten_longer_by_folksneedheroes-d5l5v69
Wlfking May 22, 2017 3:51PM

Aw. That's rough buddy. Nice try though.

Kinchan%20drawing%20maru%20%20dfhgsdhfsdhgsdf%20i%20lov%20e
mint-leaf May 22, 2017 4:37PM

my mouth hurts from laughing oh my god

Akai%20sora
ayano-chan May 22, 2017 5:53PM

"The wall Maria is watching"
I'm done with that.

2%20-%20jmdagff
Nithet May 22, 2017 9:03PM

jajaja XD wall maria jajaja

Image
Mimiyaah May 22, 2017 10:22PM

Hahahahahhaah!!! Wtf

Avatar_missing_thumb
AliceMagratroid May 23, 2017 10:08AM

Starting them early eh Riko?

Avatar_missing_thumb
rather May 24, 2017 6:43PM

(It's spelled "recommend" and "recommendation")

Dia%20mezashi
Yes_Cantaloupe May 25, 2017 1:19AM

Shoot, my fingers always do these words wrong on the first pass. Thanks, friend.

Nicouriconimp%20140px
YuzuYuri May 25, 2017 10:42AM

How did Riko's mind processed that, is beyond me..

[deleted] May 31, 2017 11:00PM

@Symphogeah TOTALLY FEEL YOU! Didn't really read the manga but i heard about the latest chapter, i read and i raged and i won't keep reading and watching the anime with enthusiasm anymore... T^T

[deleted] May 31, 2017 11:00PM

That yuri manga title though.... XD

Doctoraaaaaa
Canaan Jun 1, 2017 3:04PM

@Symphogeah really? did she ahklalkhl Im sad now, I stoped reading the manga because of feels, I was afraid of what would happen....damn it....

Rikyako%20elephant
TrollzOfLol Jun 7, 2017 2:53AM

^ Isn't she still alive? I heard that she got turned into a titan

last edited at Jun 7, 2017 2:54AM

Duke
Bugpope Nov 30, 2017 1:20PM

When your gaydar isn't quite working.

Avatar_missing_thumb
UranusAndNeptuneAreJustCousins Nov 30, 2017 3:36PM

Lmao, Riko, talk about overplaying your hand!

Seira%20the%20boss
YayaSamuko Dec 24, 2017 10:39AM

Damn yuri fan XD

Poor Riko...

Avatar_missing_thumb
DankestMemeGenerator9000 Jan 1, 2018 7:55PM

Yay. Attack on Titan!

Img-20190201-wa0005
Symphogeah Mar 5, 2018 1:05PM

@TrollzOfLol she was one to begin with, but she was eaten alive in the latest chapters

Love%20live%20school%20idol%20project
JasonLovelive May 3, 2018 5:38AM

It's That An Attack On Titan

Unknown%20(1)
kitsanae Mar 1, 2019 6:21PM

riko's pleasebegaydar overpowered her gaydar

Arqxpgpd_700w_0
CaioGuedesAUT Oct 8, 2022 11:29AM

@Symphogeah "You are not Hail Mary, but you are full of grace!" xD