Forum › Private Tsunderation discussion

7559b8a9-a380-4c4d-84c0-67d9a337a5d3
joined Jan 30, 2013

Nico n maki always welcome, the other pair not my cup of tea

2015-01-21%2018.42.01%20copy
joined Dec 10, 2015

yay! they made another one?

Shimapanda Uploader
01
Girls in Boxes
joined Oct 18, 2014

Oh woo they added a group thingy.

@yuri goggles, yes, there's 4 now. Hopefully more eh?

[hachimitsu_scans]_sweet_magic_syndrome_v01_c07_04
joined Aug 22, 2013

ROUND 4!! ehehe...

Sample_97f1151b2a47d49120fd954b54c2f2d9dd8cf5d5%20(5)
joined Jun 20, 2014

i thought it would be side nozoeli...than i realized it was honoeli xD

128x128
joined Oct 17, 2014

Dat HonoEri tho :D

I wanna see them in action :c

Top%20tier
joined May 13, 2015

nice, its been a while since an update on these two!
but hmm its weird seeing Eli x Honoka, like i'm used to seeing mainly Nozoeli, and often Umi x Eli. cute chapter tho!

Roomfortwo
joined Feb 11, 2014

Mmmh, when Nico started nibbling on Maki's butt, all I could think of was "nib-nib ! nib-nib !" >>

Also, I guess that romantic night view Nozomi wanted them to enjoy got totally wasted on them. XD

62342532_p4_3
joined May 27, 2015

http://dynasty-scans.com/chapters/private_tsunderation_private_tsunderation_round_4#17

When I read that "You owe me a juice as punishment" line I imagined Nico filling a juice box with Maki's juice. How's that for a lewd drink to have with your bento?!

last edited at Apr 19, 2016 2:59AM

Screenshot_2016-12-27-13-58-01-1
joined Mar 23, 2014

The HonoEri is making me sad because I feel like Nozomi just spent that night by herself :( My baby Nozomi is all alone T_T

Shimapanda Uploader
01
Girls in Boxes
joined Oct 18, 2014

Dat HonoEri tho :D

I wanna see them in action :c

Sekihara drew a 126 page HonoEli doujin recently. Maybe one day I'll scan it...

Nicouriconimp%20140px
joined Sep 5, 2012

Sekihara drew a 126 page HonoEli doujin recently. Maybe one day I'll scan it...

Alright! You're the best Shima-san! Thank you so much for all your hard work and the rest of your crew!

The butt biting lol. I seriously thought she's gonna get off from that pfft..

joined Mar 14, 2015

The HonoEri is making me sad because I feel like Nozomi just spent that night by herself :( My baby Nozomi is all alone T_T

Easy match-ups would be a Lily White night out and KotoPana quality time (pure), seems legit.

last edited at Apr 19, 2016 6:11AM

5b3c524e-e066-4eaf-8e5f-ae4e37b5edda
joined Jan 18, 2016

Mmmh, when Nico started nibbling on Maki's butt, all I could think of was "nib-nib ! nib-nib !" >>

Lawl saaaaame

That was cute

Nyarin
joined Mar 20, 2012

The HonoEri is making me sad because I feel like Nozomi just spent that night by herself :( My baby Nozomi is all alone T_T

Nozomi deserves love, too! :(

last edited at Apr 19, 2016 2:17PM

Img_20191208_235120
joined Nov 14, 2015

The HonoEri is making me sad because I feel like Nozomi just spent that night by herself :( My baby Nozomi is all alone T_T

Nozomi deserves love, too! :(

Nozomi is the biggest yuri girl who needs love :'(

Soralaylaff
joined Oct 16, 2013

YOOO you can't just tease us with that HonoEli and not show us!!!

Sekihara drew a 126 page HonoEli doujin recently. Maybe one day I'll scan it...

My prayers have been answered.

I'm TOTALLY IN FOR MA NicoMaki LOVE!!!... I'd prefer NozoEri as the side pairing here though.... O_o

Yurilover
joined Feb 8, 2013

Nico-bro I am so you at times...Especially that butt-bite time. So true

Screenshot_2016-12-27-13-58-01-1
joined Mar 23, 2014

The HonoEri is making me sad because I feel like Nozomi just spent that night by herself :( My baby Nozomi is all alone T_T

Easy match-ups would be a Lily White night out and KotoPana quality time (pure), seems legit.

Seems like KotoUmi was up all night playing Old Maid and RinPana was being adorable af together in their room (at least that's what I've got from the movie)

Smallpred
joined Jun 29, 2015

Dat HonoEri tho :D

I wanna see them in action :c

Sekihara drew a 126 page HonoEli doujin recently. Maybe one day I'll scan it...

126?! O_o
whoaah

On topic though, a Round 4! Totally enjoyed this one.

Yes_Cantaloupe
Dia%20mezashi
joined Dec 5, 2014

"moderate"

Nezchan Moderator
Meiling%20bun%20150px
joined Jun 28, 2012

"moderate"

Yes?

Tumblr_mqsgcvuolq1s1l3cpo1_500
joined Jul 12, 2012

omgoodness. Love that bitting scene.

Also Nico asking Maki if she had her period was pretty funny. Story of my life.

Reimu-shock
joined Mar 27, 2015

Makiiiiii ><

To reply you must either login or sign up.