Locked

Forum › Image Comments (October 2022)

Img_20220515_201634
joined Jun 30, 2022
Arcaniice-1566493964823416833-img1

Daaaang

52722-l
joined Nov 8, 2017
91309524_p0

As much as I hate Amanchu and Kozue Amano for how the Futaba x Hikari was killed off, at least Amano didn't pretend to care about Yuri fans.

Areyougonnatouchem-17sq
joined Jan 27, 2019
En-1546631672140926976

Eeeeeee! Love us some KasuPomu.

(Probably the most Kasumi-Ayumu branch of the subfranchise is Nijiyon, FWIW, where it's clear that Kasumi really admires Ayumu, and considers her both a strong rival and too pure to really play tricks on.)

Areyougonnatouchem-17sq
joined Jan 27, 2019
Loveumikeke-1480535205341700096-img1

I mean, SIFAS, but...

(One game event, "Wear the Outfit I Picked!", involves Mia out with some of the other girls, each picking out clothes for another. Mia's side story for the event sets the trip up like this:
Maki: Is it true you don't have a lot of casual clothes?
Mia: Yeah, but I don't really care. My school uniform is fine. Why, who told you?
Maki: Oh, Rina did. She said she wanted to go out on a date with you in everyday clothes.
Mia: Hey, where can I get some casual clothes? )

Shenhe%20-%20kopie
joined May 28, 2021
Ne_go_m-1575598982369517568-img1

Bless Negom.

Ykn1
joined Dec 20, 2018
91309524_p0

Harem as a genre sucks.

There are always exceptions.

52722-l
joined Nov 8, 2017
91309524_p0

^Oh yeah, that one is nice. I had lost track of it tho.

joined Sep 26, 2022
101068239_p0

This is hilarious dude

Ez%20hold
joined Oct 16, 2020
Senpaisandwich

^yeah i get it but at first the ena x mafuyu tag was put so i got confused lmao

Screenshot%202022-08-23%20152346
joined Nov 3, 2018
Darlexxuwaacuos-orig

After Olympus... This just hurts.

Yandere%20=%20423182%20-%20copy
joined Nov 29, 2013
99971259_p0

It is yuri bait now... I guess?

New%20dynasty%20reader%20profile
joined Oct 22, 2018
99971259_p0

nah is subtext

De8f36554faa66ff1cbf28142164fa13
joined Apr 20, 2020
Sisterfetishawakening

Shizumafuuu !!!

Irene_&_teresa
joined Jun 12, 2019
Fr0zennnnnnet-1573444103958048769-img1

"Teatime with Edelgard was a success"

last edited at Oct 2, 2022 9:02PM

Thumb-128070
joined May 3, 2022
Hirori_5-1548314263936110594-img1

Junkos the type of person to sooth you then immediately strangles you after

Thumb-128070
joined May 3, 2022
96517828_p0

Nuenis

Thumb-128070
joined May 3, 2022
101525337_p0

is this what they meant by secret sealing.

joined Oct 3, 2022
Howtofindkanadeaddress

Oooh i wonder what Ena is gonna ask

006%20(1)
joined Aug 11, 2019
Westlee_ar-1571218268781969408-img1

^ it could get repetitive after a while, so it's good to have varieties ready. That could also add flair to describing that same secretion. Don't you have moments of wanting to make things sound funnier or fancier? "Crème de la crotch" is both.

11987161_1662992157250246_4752483831939925755_n
joined Jun 20, 2014
Arcaniice-1566493964823416833-img1

:) they seem like good friends

11987161_1662992157250246_4752483831939925755_n
joined Jun 20, 2014
91309524_p0

I despise what happened in Amanchu ... , when Kamen Raider has more gay than that anime it's kinda sad , also just dicovered Kamen Raider , very good show , not afraid to say things , has positive queer vibes :) , i do want a Kamen Raider tamagotchi now lol and as of late , A freaking Gundam , since the new Gundam anime is very good and apparently yuri

last edited at Oct 3, 2022 8:19AM

joined Jul 19, 2022
Fr0zennnnnnet-1573444103958048769-img1

Monica: Application Error

Absolute-territory-2.jpg
joined Mar 4, 2018
101299641_p0

^Saves time. "Zippers and buttons, to frustrate them."

52722-l
joined Nov 8, 2017
91309524_p0

I really gotta get back to Kamen Rider, I left Revice unfinished because Vice's voice actor is a racist and Vice himself is unlikeable imo but most other characters were nice, so maybe I'll try enduring him.

52722-l
joined Nov 8, 2017
91309524_p0

Anyway, back to HameFura this is definitely my favorite ship

This topic has been locked.