Forum › Kaguhara's Fetish Notebook discussion

03dcbc32-c6f1-466f-9b77-fffa79a101b1
joined Feb 27, 2022

wow, looks like the president is in fact the big sister and way crazier than the first impression

Screenshot%202024-01-18%20181127
joined Jun 21, 2021

caaaalled it

Ewe
joined Jan 22, 2017

And now I really like Misaki and the senpai duo.

tsukemonogatari
E7970c69-edd3-4544-8de9-6a20ca0f7573
joined Aug 29, 2020

Wow didn’t expect a Giuliani arc. The president a dumb gooner right. Are the student council members forced to eat the pee out of her while she’s on the phone being scammed by the failchildren of petrostate oligarchs and giving her assessment on the penises of various ethnicities

joined May 10, 2021

Wow didn’t expect a Giuliani arc. The president a dumb gooner right. Are the student council members forced to eat the pee out of her while she’s on the phone being scammed by the failchildren of petrostate oligarchs and giving her assessment on the penises of various ethnicities

God damn that was incredible.

420e065dfd1a4d6b3655ec2b8f710afc%20(1)
joined Apr 25, 2020

Ofc she had to be her sister lol

joined Jul 26, 2023

I did not see this coming at all

20210727_225006
joined Dec 9, 2021

Ooooh!!

Drama!!!

Iamlovingthat4u
joined Aug 17, 2021

This show is so horny about women it could give me new kinks. The way it draws armpits makes them seem hot and im not even into them. Makes me feel way more comfortable being gay, this is what yuri is all about

joined Aug 21, 2017

Very surprising plot twist!

Yuibless
joined Jan 30, 2017

How to improve a perfect manga: add gyarus!

Poor girl is do damn repressed, just let her be horny!

Img_5712
joined Jan 3, 2022

Them being related is such a huge ass twist, I didn’t expect it at all, but now I get way she seemed all dead before— she has to deal with stuffy ass folks all the time, she’s prolly suffocating.

But I gotta say, isn’t making them strip in front of possibly the WHOLE SCHOOL too far? If it were an all girls school, I could somewhat see it (it’d still be too far imo) but like… I swear, that ought to be a crime— how could a student have that much power??

Though, I gotta ask, wouldn’t folks know that they’re related based on their family name? (I looked back a few chapters and didn’t see the prez’s name mentioned at all) I’m surprised none of the students brought it to attention

Or maybe their family name is different? Dunno

Hotyangicon3
joined Jun 6, 2013

Good point Donkey Kong. Seems like their last names would have to be different.

What a freaking cliffhanger though. When are we going to get more?

welease.wodger
joined Oct 2, 2021

Called it 2 months ago,Wow the mystery that was never a mystery is solved ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

last edited at Jun 22, 2024 10:53PM

To reply you must either login or sign up.