Forum › Cocoa discussion

__kasodani_kyouko_touhou_drawn_by_uguisu_mochi_ykss35__6c703c362e7ad06d13079154bccd4fae
joined Jul 11, 2017

Snorting cocaine is weak. Milo is where it's at

Img-20190201-wa0005
joined Sep 21, 2015

Milq

549487_1
joined May 10, 2018

need "what the fuck am i reading" tag.

St1
joined Feb 17, 2013

I dont get it?

Heavy%20cruiser%20160
joined Apr 27, 2013

Amusingly bizarre

20403_1093721790642670_7830811455589080821_n
joined Feb 18, 2015

these idiots lol

Altair Uploader
Reisen%20ds
joined Nov 30, 2016

Not snorting Cafe Bustelo, ishygddt

joined Jan 26, 2019

This is something children would definitely do

Pee
joined Oct 1, 2014

joined Nov 3, 2018

This means try doing this on a real drug lol ( ˘ω˘ )

                                                                                     ........ “DON’T TRY THIS AT HOME”(°▽°)
Firefly Fanatic
9a98d8a7-869e-4e25-947d-59f469d10a1d
joined Feb 22, 2019

what the fuck am I reading

Madeleinedupris
joined Apr 8, 2019

Well this was a waste of few seconds of my life.

Weiwei
joined Oct 9, 2017

Lmao wtf am I reading

732535__safe_anthro_vinyl%20scratch_octavia_dj%20pon-dash-3_octavia%20melody_artist-colon-theyoungreaper1
joined Mar 14, 2016

I'm not the only one who thought of Mordecai and Rigby on the first page, am I?

joined Jun 11, 2018

lol wut

Mahiru
joined Aug 28, 2016

Louis C. Karen?

Rsz_1screenshot_2021-08-18_at_11-24-04_the_idolmaster_cinderella_girls_fr%c3%a9d%c3%a9rica_miyamoto_shiki_ichinose_%e3%83%ac%e3%82%a4%e3%82%b8%e3%83%bc%e3%83%ac%e3%82%a4%e3%82%b8%e3%83%bc_-_pixiv
joined Apr 25, 2018

Milo is a brand of chocolate milk popular on... Asia, it seems. (I don't actually know their reach, but I do know they're fairly popular on SEA). Very chocolate-y. Even more expensive than Ovaltine.

Lots of way to use it, but snorting them is, err, generally not one of them.

Itty%20bitty%20demon%20king_2
joined Mar 23, 2019

Yes, this is very appropriate for the What The Fuck category.

last edited at Apr 19, 2019 3:06PM

52722-l
joined Nov 8, 2017

What
WHAT

Also, is that really Milo and not Milq?

Edit: Apparently, yeah, it's Milo and not Milq. Maybe Milq is a parody of the brand name, like Bepsi. lol

last edited at Apr 19, 2019 3:19PM

joined Dec 25, 2013

Page three reminds me of the phantom cigar sound from metal gear solid 5.

joined Jan 31, 2018

i regularly snort breadcrumbs. get on my level bitches

Image
joined Feb 23, 2016

I’m dead

Shipping Account
Fb_img_1534347820826
joined Oct 2, 2018

Haha! You make my day dude :v

Khancrop
joined Feb 18, 2013

Not an OT3 so much as Mama Mahiru taking care of her two dumbass kids.

2641afdd-9dc4-4327-a1c3-a5b558c33522
joined Mar 12, 2014

But why

To reply you must either login or sign up.