Forum › Hopeless Romantic discussion

joined Mar 26, 2014

This was just adorable! Loved it. :D
I want to say more, but I don't want to spoil anyone else's fun (should they read this beforehand).

20190101_004014
joined Apr 14, 2017

This was nice. A bit different than expected, but nice.

Download202001sdsfsfdsfsdfdsfdsfs02154639
joined Apr 18, 2016

I'm so used to the whole trope of vampires just being able to sip a bit of blood to get by in most stuff like this that the casual assumption that, yeah, they just tried to murder each other is a bit of a surprise.

Sandra2
joined Mar 22, 2013

I'm so used to the whole trope of vampires just being able to sip a bit of blood to get by in most stuff like this that the casual assumption that, yeah, they just tried to murder each other is a bit of a surprise.

Me too. It was great though.

Man, and I love the art.

joined Aug 28, 2016

I'm so used to the whole trope of vampires just being able to sip a bit of blood to get by in most stuff like this that the casual assumption that, yeah, they just tried to murder each other is a bit of a surprise.

It's not made 100% clear how vampires work in this setting anyway. I'm choosing to assume that they just really, really want blood and can't hold back once they start drinking, rather than actually needing it to survive, because that raises fewer awkward questions about how many other people they must be killing offscreen.

Sandra2
joined Mar 22, 2013

I'm so used to the whole trope of vampires just being able to sip a bit of blood to get by in most stuff like this that the casual assumption that, yeah, they just tried to murder each other is a bit of a surprise.

It's not made 100% clear how vampires work in this setting anyway. I'm choosing to assume that they just really, really want blood and can't hold back once they start drinking, rather than actually needing it to survive, because that raises fewer awkward questions about how many other people they must be killing offscreen.

Well, in one panel you can see one girl sipping from a blood bag, so I guess they do need it, but they get it elsewhere. But yeah, it's too short to give a detailed explanation^^

last edited at Mar 25, 2018 5:49AM

3440214
joined Feb 1, 2018

I really liked this! It did seem strange that her girlfriend had no qualms in murdering her but I'm just going to assume they stopped needing to hunt by finding each other.

Screenshot_20180828-085722_1
joined Mar 21, 2016

I don't know if it's just me but..,
it reminds me of the latest chapter of kobayashi chi no maid doragon. lol

Alpha%20avatar
joined Nov 13, 2015

D'aww.

Untitled-1
joined Nov 14, 2016

I feel like I'm getting tired of the vampire trope, but this is way too cute.

1516708387082
joined Jul 11, 2015

this is not mcdonald but................... I'M LOVIN' IT!!!!!!!

last edited at Mar 25, 2018 10:15AM

joined Nov 7, 2017

reads the third to last story page... Fucking knew it! I knew she was a vamp the whole damn time! Hahahah!
Still sweet though.

Hinataskype
joined May 26, 2011

I want.. I want so much more from this author, please.. I love their works

Espurr%20sparkle
joined May 30, 2013

Such dorks. Haha.

Genbuakicon
joined Jun 27, 2015

Flustered by compliments on her hair

Yes yes I love this and i love these two dumb dorks.

last edited at Mar 25, 2018 1:24PM

67351033_10220293459155029_8283322322757091328_n
joined Jul 22, 2015

Now this is fluffy!

Heihtzz
joined Oct 16, 2016

I do enjoy the tonal dissonance between the cute gay shenanigans and the girl in the last couple pages being like "oh yeah, I was absolutely planning to murder you in cold blood, nbd".

1448607546000
joined Jan 22, 2015

reads the third to last story page... Fucking knew it! I knew she was a vamp the whole damn time! Hahahah!
Still sweet though.

Should probably tag that as spoilers. Maybe. Just my opinion.

drpepperfan Admin
Ss%20(2018-09-18%20at%2004.40.05)
joined Oct 12, 2010

reads the third to last story page... Fucking knew it! I knew she was a vamp the whole damn time! Hahahah!
Still sweet though.

Should probably tag that as spoilers. Maybe. Just my opinion.

Nah. No need to edit a forum post for spoilers unless it's something that happened outside of what's on the site. If you read a thread before reading the manga ¯_(ツ)_/¯ oops.

AyeIts_Nicocchi
Deepfry-2
joined Mar 15, 2018

ghostbusters hat

last edited at Apr 16, 2018 3:21AM

Alextasha Uploader
Crystal3
Three Musqueerteers
joined Sep 25, 2013

Damm that was nice xD I want mooooooaaar

joined May 25, 2020

so....if the short haired one was a human she would be killed that easily ? didnt like that part

To reply you must either login or sign up.